Reklamace
zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem např. výpisem z účtu
jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
podrobnosti naleznete v obchodních podmínkách
Postup k vyřízení reklamace
Krok č.1:
-
napiště nám na e-mailovou adresu: propher-eshop@email.cz a v brzké době očekávejte odpověď.
Krok č.2:
-
vyplňte a podepiště reklamační formulář, oskenujte a spolu s fakturou pošlete zpět na e-mail viz krok č. 1 nebo nám ho zašlete poštou na adresu: Pavlína Janečková, Krňovská 92, 763 12.
-
Fakturu naleznete v příloze e-mailu Expedice objednávky
Krok č. 3
-
zboží zabalte nejlépe do původního obalu a odešlete na námi zmíněnou adresu