Reklamace

 

  • zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem např. výpisem z účtu

  • jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

  • reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

  • reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

  •  podrobnosti naleznete v obchodních podmínkách

 

Postup k vyřízení reklamace

Krok č.1:

 

Krok č.2:

  • vyplňte a podepiště reklamační formulář, oskenujte a spolu s fakturou pošlete zpět na e-mail viz krok č. 1 nebo nám ho zašlete poštou na adresu: Pavlína Janečková, Krňovská 92, 763 12.

  • Fakturu naleznete v příloze e-mailu Potvrzení objednávky

list-g06d896514_1280FormulářReklamace

 

Krok č. 3

  • zboží zabalte nejlépe do původního obalu a odešlete na námi zmíněnou adresu

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení